Ontwikkeling medewerker en leidinggevenden

Begin 2023 startte de tweede editie van ons Employee Purpose Program (EPP2) waar meer dan vijfhonderd collega’s aan deelnamen. Het doel van het EPP2, dat geheel 2023 liep, was het bieden van inspiratie en handvatten voor ieders ontwikkeling en AVR (Ambitie-, Voortgang- en Reflectie-) gesprekscyclus.

In het EPP2 werden op verschillende thema's workshops gegeven, waaronder safety culture, just culture, human factors, cybersecurity, duurzaamheid, duurzame inzetbaarheid en diversiteit & inclusiviteit. Daarnaast werden er vaardigheidstrainingen gegeven gerelateerd aan onze kernwaarden.

In mei 2023 is het Leadership Purpose Program 2 (LPP2) afgerond. Dit was een platform voor alle leidinggevenden van LVNL om zichzelf verder te ontwikkelen als leidinggevende met tools als intervisie, coaching, inspiratie, theorie en training. Ook hebben alle leidinggevenden in 2023 trainingen (on)gewenste omgangsvormen gevolgd die hen ondersteunden in hun rol. In 2024 organiseren we het EPP3 en LPP3 waarin we de ontwikkeling van onze leidinggevenden en medewerkers blijven stimuleren.