Medewerkers

Het succes van LVNL is mede afhankelijk van de inzet en deskundigheid van haar medewerkers. Wij besteden gericht aandacht aan behoud van medewerkers. Dit doen we door blijvend ontwikkel- en doorstroommogelijkheden aan te bieden binnen een uitdagende en innovatieve werkomgeving. Ook focussen we op duurzame inzetbaarheid. Daarnaast positioneren wij ons duidelijker als werkgever op de arbeidsmarkt met verschillende campagnes voor het aantrekken van nieuw talent. We willen daarbij een afspiegeling zijn van de maatschappij en richten ons op mensen met een diversiteit aan achtergronden en ervaringen.

Bezetting en formatie

Formatie

Bezetting

Actieven

Overige medewerkers, in fte

FLNA/IKV

In opleiding

Overig

31 december 2022

69

74

0

31 december 2023

68

101*

0

Bezetting en formatie 2022-2023, 1 full time equivalent (fte) staat voor 38 uur.

* Het hier vermelde aantal fte in opleiding verschilt van het aantal personen in opleiding vermeld in het hoofdstuk Voldoende verkeersleiders. Dit komt onder andere door de weergave in fte in plaats van aantallen mensen. Medewerkers kunnen in de opleiding al zijn afgetest, terwijl zij op de peildatum nog wel in dienst zijn en medewerkers kunnen zijn ondergebracht bij een andere afdeling in afwachting van de (her)start van de opleiding.